DORADCA SERWISOWY - Customer Service Representative
Jeżeli jesteś osobą samodzielną, lubisz sprzedaż i kontakt z Klientem, szukasz ciekawego, pełnego wyzwań zajęcia, to ta oferta kierowana jest właśnie do Ciebie. Kandydat na to stanowisko powinien charakteryzować się wysokim poziomem zaangażowania i samodzielności oraz komunikatywnością. Bardzo ważna dla nas jest umiejętność współpracy w zespole, nastawienie na wysoką jakość i skuteczność obsługi, wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom.
Opis stanowiska:
- Umówienie i przyjęcie Klienta do serwisu,
- Nadzorowanie przebiegu naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych.
- Budowanie relacji z klientem,
- Promowanie produktów oraz usług oferowanych przez naszą firmę,
- Reprezentowanie najwyższych standardów jakości obsługi klienta.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na umowę o pracę, w systemie dwu-zmianowym,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy,
- Stałość w terminach wypłat wynagrodzeń,
- Możliwość zdobycia i rozwijania nowych umiejętności.
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość budowy samochodów ciężarowych,
- Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kat. B,
- Dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Znajomość języka angielskiego.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV drogą elektroniczną na adres: agnieszka@omnimoto.pl z dopiskiem REKRUTACJA.
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Omni Moto Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)."